Конкурс
0 800 60 45 96

Переведення дзвінків

Переведення дзвінків

Швидке переведення

У разі здійснення цього переведення дзвінок відразу переходить на потрібного співробітника. На телефоні під час дзвінка вводите комбінацію #1#XXX, де ХХХ – внутрішній номер співробітника, на якого виконується переведення, і чекаєте одну-дві секунди. До повного переходу дзвінка.

Гарантоване переведення

Здійснюючи це переведення, Ви спочатку додзвонюєтеся до потрібного співробітника самі (клієнт у цей момент встановлений у режим очікування), після того, як колега візьме слухавку, Ви повідомляєте його про дзвінок і кладете слухавку. У цей момент співробітник з'єднується автоматично з клієнтом, який очікував з'єднання.

На телефоні під час дзвінка введіть комбінацію #2#XXX, де ХХХ – внутрішній номер співробітника, на якого потрібно виконати переведення, після додзвонювання до співробітника Ви можете завершити розмову, поклавши слухавку. Якщо виникла ситуація, коли співробітник не піднімає слухавки протягом 20 секунд, з'єднання з клієнтом відновлюється.

Паркування дзвінка

У разі паркування дзвінка Ви встановлюєте абонента на утримання, при цьому в слухавку (навушники) Вам промовляється паркувальний номер абонента, з яким Ви розмовляли. Після встановлення на паузу Ваш телефон вільний, Ви можете зателефонувати до потрібного відділу й уточнити певну інформацію. Щоб зняти абонента з паркування і розмовляти далі, потрібно набрати промовлений паркувальний номер і відновити розмову.

Для використання під час розмови на телефоні введіть #3#, потім у слухавці Ви почуєте паркувальний номер (як правило, це 71 паркувальний номер). Після уточнення потрібної інформації зателефонуйте на паркувальний номер (наприклад, 71) і відновіть розмову.