Конкурс
0 800 60 45 96

Відстеження подій і конверсій CallCatcher у Google Analytics

Відстеження подій і конверсій CallCatcher у Google Analytics

Навіщо це потрібно

Для того щоб аналізувати події CallCatcher на Вашому сайті і підраховувати на основі цих подій конверсії, треба спочатку скористатися вбудованими можливостями CallCatcher для інтеграцій з Google Analytics.

Як це працює

У разі показу віджета, закриття віджета або замовлення дзвінка CallCatcher передає інформацію про події в Google Analytics. Якщо на сторінках сайту встановлено код Google Universal Analytics (GUA), події CallCatcher передаються автоматично в GUA, додаткових налаштувань виконувати не потрібно. Якщо GUA доданий за допомогою Google Tag Manager (GTM), треба налаштувати передачу користувацьких подій.

Як почати користуватися

Для перегляду подій потрібно:

  • Увійти в акаунт Google Analytics;
  • Перейти на вкладку «Поведінка» → «Події» → «Найкращі події».
  • У категоріях подій вибрати «CallCatcher».

Потім у браузері мають бути вказані представлені на малюнку 1 події.

Мал. 1. Події CallCatcher у Google Analytics

Опис доступних подій у Google Analytics

Show Клієнт відкрив вікно замовлення дзвінка, клікнувши на іконку замовлення дзвінка або іншу клавішу, що виконує показ форми
Close Клієнт закрив форму, яку відкрив кліком на кнопку замовлення дзвінка
Show proactive Автоматично з'явилося вікно замовлення дзвінка
Close proactive Клієнт закрив вікно замовлення дзвінка, що з'явилося автоматично
Call requested Дзвінок замовлений у робочий час
Off hours call requested Дзвінок замовлений у неробочий час

Якщо GUA додано на сайт за допомогою GTM, для роботи подій потрібно провести додаткові налаштування:

Налаштувати змінні для отримання значень рівня даних (dataLayer).

Мал. 2. Додавання змінної gaEventAction
Мал. 3. Додавання змінної gaEventCategory

Налаштувати тригер для спеціальних подій.

Мал. 4. Налаштування тригера для спеціальних подій

Налаштувати тег для відправлення користувацьких подій у GUA, як показано на малюнку 5.

Мал. 5. Налаштування тега для відправлення подій

Не забудьте опублікувати зміни, тоді події на сайті, де встановлений GTM, мають передаватися в Google Analytics.

Для аналізу подій CallCatcher як конверсій треба налаштувати цілі в GUA. Наприклад, можна налаштувати цілі для аналізу кількості замовлених дзвінків. Для цього потрібно:

  • Увійти в Google Analytics, тоді перейти в розділ «Адміністратор».
  • Вибрати потрібні акаунт, ресурс та представлення і перейти в «Цілі».
  • Клікнути на червону кнопку «+ ЦІЛЬ», у першому кроці вибираємо пункт «Власна» і тиснемо «Далі».
  • На другому кроці вводимо назву цілі (наприклад, «Замовлено дзвінок з CallCatcher»), тоді вибираємо тип «Подія».
Мал. 6. Налаштування опису цілі в Google Analytics

На третьому кроці потрібно встановити назву категорії, дія має бути встановлена в одну з подій, зазначених вище. У нашому прикладі:
Категорія=CallCatcher
Дія=Call requested

Мал. 7. Встановлення докладних відомостей про ціль у Google Analytics

Можна створити конверсії для інших подій, які цікавлять компанію. Створені цілі доступні у звітах «Конверсії», а також у звітах «У режимі реального часу» → «Конверсії».