Конкурс
0 800 60 45 96

Налаштування CallCatcher

Налаштування CallCatcher

1. Навіщо це потрібно

Для того щоб залучити більше потенційних клієнтів з відвідувачів сайту, можна встановити на сайт віджет для замовлення дзвінка CallCatcher. Віджет відстежує поведінку клієнта на сторінці Вашого сайту і показує форму замовлення дзвінка в момент, коли клієнт хоче піти з сайту.

2. Як це працює

Кнопка віджета CallCatcher показується на сайті в момент переходу клієнта на сторінку. Позиція цієї кнопки залежить від налаштування віджета CallCatcher. Форма для замовлення дзвінка може показатися в трьох випадках:

  • Після кліка на кнопку віджета.
  • Автоматично, по закінченні часу перебування клієнта на певній сторінці.
  • Автоматично під час спроби клієнта піти з вашого сайту.

3. Як почати користуватися

3.1. Створюємо та налаштовуємо сценарій для приймання дзвінків

Увійдіть у Ваш особистий кабінет Vega. Якщо Ви не знаєте, як виконати цю дію, скористайтеся інструкцією «Як увійти в особистий кабінет».

У навігаційному меню (в лівій частині екрана) виберіть пункт «Налаштування» (мал. 1, позначка 1). Далі в меню налаштувань потрібно вибрати пункт «Конфігурація телефонії» (мал. 1, позначка 2).

Мал. 1. Конфігурація телефонії

Далі натискаємо «Сценарії» (мал. 2, позначка 1) і вибираємо пункт «Додати сценарій» (мал. 2, позначка 2).

Мал. 2. Додати сценарій

Створіть новий сценарій, використовуючи такі параметри:

1. Назва сценарію – у цьому полі введіть бажану назву сценарію, в нашому прикладі сценарій називається «Test» (мал. 3. «Налаштування сценарію», позначка 1).

2. Промовляти вітання (к-сть) – у цьому полі залишаємо значення за замовчуванням, значення за замовчуванням «1» (мал. 3. «Налаштування сценарію», позначка 2).

3. Час очікування на введення (с) – у цьому полі має бути значення «0.1» (мал. 3. «Налаштування сценарію», позначка 3).

4. Наступний сценарій – у цьому полі залишаємо значення «Не встановлено...» (мал. 3. «Налаштування сценарію», позначка 4).

5. Після введення всіх налаштувань натисніть кнопку «Зберегти» (мал. 3. «Налаштування сценарію», позначка 5).

Мал. 3. Налаштування сценарію

Після цього клікніть у лівому навігаційному меню на щойно створений сценарій, у нашому прикладі він називається «Test» (мал. 4, позначка 1), тепер у правій частині особистого кабінету натисніть на вкладку «Події і дії» (мал. 4, позначка 2).

Мал. 4. Події і дії

Переважно дзвінки з віджета адресуються в групу (відділ) співробітників, тому в події «Дія за замовчуванням» виберіть дію «Переведення на групу» (мал. 5, позначка 1).

Мал. 5. Переведення на групу

Далі в списку груп, що з'явився, виберіть ту групу, яка має приймати дзвінки (мал. 6, позначка 1), у цьому прикладі вона називається «All» (у Вас група може бути інша), час дзвінка залиште в значенні «0» (мал. 6, позначка 2), потім натиснути кнопку «Зберегти» (мал. 6, позначка 3).

Мал. 6. Вибір групи

Графік роботи сценарію налаштовувати не потрібно, бо ми виконаємо це налаштування в налаштуваннях віджета (створення та налаштування сценарію завершені).

3.2. Створення віджета

У навігаційному меню в лівій частині екрана виберіть пункт «Налаштування» (мал. 7, позначка 1), далі в розділі «Інтеграції» візуально знайдіть «CallCatcher» і натисніть кнопку «Додати» (мал. 7, позначка 2).

Мал. 7. Додавання віджета

У формі, що з'явилася, вказати такі параметри:

1. Адреса сайту для встановлення – у цьому полі введіть адресу Вашого сайту, на який Ви хочете встановити віджет (мал. 8, позначка 1).

2. Мова віджета – у цьому полі вибрати потрібну Вам мову (мал. 8, позначка 2).

3. Скеровувати дзвінки в сценарій – у цьому розділі Ви вказуєте, за яким сценарієм будуть спрямовані замовлені дзвінки. Скеруйте їх на раніше створений сценарій (мал. 8, позначка 3).

4. Надсилати повідомлення на e-mail – у цьому розділі вказати e-mail, на який мають надходити повідомлення про замовлені дзвінки, про скарги в разі несвоєчасного з'єднання і про замовлення дзвінків у неробочий час. У цьому полі можна вказувати декілька адрес (мал. 8, позначка 4).

5. Натиснути кнопку «Створити віджет». Після цього автоматично відкриється сторінка з інструкціями зі встановлення (мал. 8, позначка 5).

Мал. 8. Дані для віджета

Далі Вам потрібно передати код (який Ви отримаєте) своєму веб-майстрові на пошту, для цього натиснути кнопку «НАДІСЛАТИ ВЕБ-МАЙСТРОВІ НА ПОШТУ» (мал. 9, позначка 1).

Мал. 9. Передати веб-майстрові

Щойно веб-майстер встановить код на сторінках Вашого сайту, віджет розпочне свою роботу.

3.3. Налаштування віджета

Для додаткових налаштувань перейдіть на вкладку «ОПЦІЇ» (мал. 10, позначка 1).

У формі, що з'явилася, можна встановити такі параметри:

  • Назва сайту – тут вказана адреса сайту, на якому буде встановлений віджет (мал. 10, позначка 2).
  • Сценарій – на який сценарій буде спрямовано замовлені дзвінки, встановлений у значення, вказане під час створення віджета (мал. 10, позначка 3).
  • E-mail для повідомлень – на вказаний e-mail надходитимуть повідомлення і скарги (мал. 10, позначка 4).
  • Попередньо встановлений номер – у цьому полі міститься телефонний код, який за замовчуванням буде встановлений у формі зворотного дзвінка. Наприклад, логічно в цьому полі поставити +380 або +7 залежно від регіону, в якому Ви працюєте (мал. 10, позначка 5).
  • Вимкнути в неробочий час – ця опція вимикає віджет на час, який не вказано як робочий на вкладці «Графік роботи». У такому разі Ви не побачите анімаційної іконки зі слухавкою на сайті, також віджет не буде показаний автоматично (мал. 10, позначка 6).
  • Автодзвінок на замовлення з неробочого часу – ця опція дає змогу АТС здійснювати автоматичний зворотний дзвінок у час, що зазначив клієнт, якщо замовлено дзвінок поза робочим часом. Наприклад, клієнт замовив зворотний дзвінок о 23.00, цей час не робочий, і АТС не буде передзвонювати клієнтові в момент замовлення, але з настанням робочого часу АТС перетелефонує на замовлений номер автоматично (мал. 10, позначка 7).
  • Не показувати понад 1 раз – не відкривати автоматично форму віджета для одного клієнта більш як раз на день. Ця опція вимикає автоматичний показ віджета для одного клієнта понад раз на добу, доба починається о 00.00 (мал. 10, позначка 8).
  • Показувати по закінченні часу – ця опція дає змогу налаштувати час, який мине від виконання клієнтом будь-якої дії на сторінці до моменту автоматичного показу віджета. Час можна налаштовувати окремо для кожної сторінки сайту або категорії сайту, на яку доданий код віджета (мал. 10, позначка 9). Після встановлення всіх опцій обов'язково натисніть кнопку «Зберегти» (мал. 10, позначка 10).
Мал. 10. Додаткові налаштування

Тепер перейдімо до налаштування режиму роботи, для цього натисніть на вкладку «Режим роботи» (мал. 11, позначка 1).

Тут потрібно вибрати графік роботи для віджета на кожен день тижня. Доцільно налаштовувати його так, щоб робочий день був доступний тільки тоді, коли співробітники, відповідальні за приймання замовних дзвінків, перебували на робочому місці. У прикладі нижче показано налаштування графіка роботи з понеділка по п'ятницю з робочим часом від 9.00 до 18.00 (мал. 11, позначка 2).

Після встановлення всіх опцій обов'язково натисніть кнопку «Зберегти».

Мал. 11. Режим роботи

На цьому налаштування віджета «Зворотний дзвінок» завершене. Дякуємо, що користуєтеся послугами компанії «Vega».