Конкурс
0 800 60 45 96

Налаштування інтеграції з Bitrix

Налаштування інтеграції з Bitrix

Навіщо це потрібно

Інтеграція з Bitrix24 надає додаткові можливості при роботі в CRM, такі як:

- спливаюча картка з інформацією про клієнта при вхідному дзвінку;
- прикріплення дзвінків в стрічці контакту/ліда, а також у загальній стрічці CRM системи;
- завдання з пропущеними створюються в автоматичному режимі;
- дзвінок клієнта за допомогою кліка по номеру телефону;
- аналітика в порталі Bitrix24.

Детально про останні можливості інтеграції з Bitrix24 можна дізнатися тут.

Як це працює

При вхідному дзвінку Віртуальна АТС реєструє дзвінок на порталі Bitrix24, який, у свою чергу, показує спливаючу картку в момент реєстрації. По завершенню дзвінка, дані про дзвінок і аудіозапис розмови передаються в Bitrix24. У результаті Бітрікс створює дзвінок у стрічці CRM, картці клієнта, завдання якщо дзвінок пропущений і враховує дзвінок в аналітиці. Також Бітрікс може створити лід, якщо він не існує і встановлена відповідна настройка.

Як почати користуватися

Для настройки інтеграції Vega з Bitrix24 необхідно виконати наступні дії:

  • Налаштувати інтеграцію в порталі Bitrix24;
  • Налаштувати інтеграцію в Віртуальній АТС Vega;

Налаштування додатка Vega в особистому кабінеті Bitrix24:

Щоб встановити програму в особистому кабінеті Bitrix24 необхідно виконати наступні кроки:

1. Увійти в особистий кабінет Bitrix24 з правами адміністратора;
2. У навігаційному меню зліва вибрати пункт «Додатки» (Мал. 1, пункт 1);
3. У пошуковому полі (Мал. 1, пункт 3) додатків прописати "Vega Telecom" потім натиснути клавішу Enter;
4. Відкрити додаток, клікнувши по ньому (Мал. 1, пункт 2);

Мал. 1 Додатки Бітрікс24

5. У додатку натиснути кнопку «Встановити» (Мал. 2);

Мал. 2 Встановлення програми Vega Telecom

6. У наступному вікні необхідно підтвердити те, що Ви ознайомлені з «ліцензійною угодою» і «політикою конфіденційності», поставивши галочки як зазначено на малюнку 3;

Мал. 3 Ліцензійна угода

Налаштування інтеграції в особистому кабінеті Bitrix24

Для завершення налаштування інтеграції в особистому кабінеті Bitrix24 виконайте такі кроки:

1. Перейдіть в розділ меню «Налаштування» або «Телефонія» (Мал. 4, пункт 1) - потім у верхньому меню «Налаштування» (Мал. 4, пункт 2). Будьте уважні пункт «Телефонія» і «Налаштування» можуть бути приховані, для того щоб побачити іноді потрібно клікнути на пункт меню «Ще».
2. У розділі «Номер для вихідного дзвінка за замовчуванням» зі списку вибрати «Додаток: Віртуальна АТС Vega - інтеграція» (Мал. 4, пункт 3).

Мал. 4 Налаштування телефонії в Бітрікс24

3. Користувачам Bitrix24, необхідно задати внутрішні номери згідно встановлених в особистому кабінеті Віртуальної АТС (задаються внутрішні номери Bitrix24 не можуть починатися з «0»), для цього перейдіть до пункту навігаційного меню «Телефонія» (Мал. 5, пункт 1) - « користувачі »(Мал. 5, пункт 2). В кінці рядка кожного користувача знаходитися пункт «Налаштувати» (Мал. 5, пункт 3);

Мал. 5 Меню телефонії Бітрікс24

4. При натисканні відкриється вікно показане на малюнку (Мал. 6), необхідне нам поле для заповнення «Внутрішній номер», заповнюємо його відповідно до внутрішнього номером зазначеним в особистому кабінеті Віртуальної АТС. Натискаємо кнопку «Зберегти».

Мал. 6 Налаштування користувача Бітрікс24

Налаштування інтеграції в особистому кабінеті Vega:

Налаштування інтеграції в особистому кабінеті Vega Telecom: Для завершення налаштування інтеграції в особистому кабінеті Vega виконайте наступні кроки:

1. Увійдіть в особистий кабінет Vega з правами адміністратора (як увійти в особистий кабінет Як увійти в особистий кабінет);
2. У навігаційному меню зліва перейти в розділ «Налаштування»;
3. Перейти до підрозділу «Інтеграції» (Мал. 7);

Мал. 7 Особистий кабінет

4. Необхідно знайти блок з назвою «Bitrix24 v2.0» і натиснути кнопку «Налаштувати» (Мал. 8);

Мал. 8 Тісна інтеграція

5. Відкриється вікно як показано на малюнку (Мал. 9);

Мал. 9 Вікно інтеграції

6. У полі «Домен» необхідно вписати домен Вашого особистого кабінету Bitrix24. Наприклад: phonet.bitrix24.ua;
7. Вимагати відповідального. При вхідному дзвінку, телефонія може маршрутизувати дзвінок відповідального співробітника зазначеного в картці клієнта;
8. «Створювати новий лід» вказує чи потрібно порталу Bitrix24 створювати лід якщо він був відсутній на момент прийому дзвінка. Можна вказати щоб Бітрікс створював лід при кожному дзвінку або тільки при вхідному або зовсім не створював;
9. Пункт «Формат номера» відповідає за те, в якому форматі будуть зберігатися номера при дзвінках. ВАЖЛИВО: Для коректної роботи інтеграції все номера при створенні карток клієнтів необхідно вводити в єдиному форматі який буде обраний;
10. Натиснути кнопку «Зберегти»;
11. Після чого з'явиться кнопка «Отримати код авторизації», як показано на малюнку (Мал. 10);

Мал. 10 Кнопка авторизації

12. Після натискання на кнопку відкриється нове вікно з кодом авторизації, який необхідно ввести в поле, як показано на малюнку (Мал. 11). УВАГА: Час для введення коду обмежена 30 секундами;
13. Натискаємо кнопку «Встановити підключення»;

Мал. 11 Вводимо код авторизації

14. Якщо всі дані введені коректно, то статус смуга у верхній частині вікна змінить свій колір з червоного на зелений, як показано на малюнку 12;

Мал. 12 Успішна авторизація в Bitrix24