Конкурс
0 800 60 45 96

Налаштування інтеграції з Megaplan

Налаштування інтеграції з Megaplan

Для налаштування інтеграції Vega з Megaplan потрібно виконати такі дії:

  • Налаштувати інтеграцію в особистому кабінеті Vega.
  • Встановити і налаштувати додатки Vega в Google Chrome.

Налаштування інтеграції в особистому кабінеті Vega

Для того щоб налаштувати інтеграцію в особистому кабінеті Vega, треба виконати такі кроки:

  • Увійти в особистий кабінет Віртуальної АТС Vega з правами адміністратора (вставити посилання на вхід в особистий кабінет).
  • У навігаційному меню зліва перейти в розділ «Налаштування» (мал. 1, позначка 1).
  • Перейти в підрозділ «Інтеграція».
  • У підрозділі «Інтеграція» знайти блок з назвою «Megaplan» (мал. 1, позначка 2) і натиснути кнопку «ДОДАТИ» (мал. 1, позначка 3).

У браузері буде представлена сторінка для налаштування інтеграції Vega з Megaplan (мал. 2).

У ній потрібно заповнити та налаштувати такі пункти:

  • Домен (мал. 2, позначка 1) – адреса особистого кабінету Megaplan.
  • Логін (мал. 2, позначка 2) – логін для входу в особистий кабінет Megaplan.
  • Пароль (мал. 2, позначка 3) – пароль для входу в особистий кабінет Megaplan.
  • Запитувати відповідального (мал. 2, позначка 4) – якщо потрібно, щоб під час дзвінка в компанію клієнта система запитувала відповідального з картки клієнта, то слід вибрати відповідну позначку. Можливо вибрати варіант автоматичної прив'язки, тоді система буде запам'ятовувати останнього оператора, який розмовляв з клієнтом понад одну хвилину, і наступного разу, якщо дзвінок знову надійде від цього клієнта, система скерує дзвінок на оператора, з яким раніше була успішна розмова понад одну хвилину.
  • Прикріплювати дзвінки (мал. 2, позначка 5) – якщо потрібно прикріплювати дзвінки в картку контакту (клієнта), слід вибрати позначку у відповідному полі.
  • Створювати контакт після дзвінка (мал. 2, позначка 6) – якщо потрібно створювати автоматично контакт з надходженням вхідного дзвінка, слід поставити відповідну позначку. Якщо треба створювати контакт після вхідного і вихідного дзвінків, то вибрати пункт з назвою «Всіх».

Після заповнення цих налаштувань натиснути кнопку «Зберегти» (мал. 2, позначка 7). Якщо всі налаштування введені коректно, то на цій сторінці браузера з'явиться статус «Під'єднано» (мал. 2, позначка 8).

Встановлення додатка Vega в Google Chrome

Для завершення інтеграції Vega з Megaplan потрібно встановити і налаштувати додаток Vega в браузері Google Chrome, для цього перейти за відповідним посиланням (мал. 2, позначка 9).

На сторінці в браузері, що відкрилася, натисніть кнопку «Встановити» (мал. 3, позначка 1).

Після цих дій з'явиться повідомлення про успішне встановлення додатка Vega в Google Chrome.

Далі потрібно налаштувати розширення Vega в Google Chrome; щоб це зробити, потрібно спершу зайти в параметри самого розширення, для цього слід виконати такі кроки:

  • Відкрити меню Google Chrome (мал. 4, позначка 1).
  • Перейти в пункт меню «Налаштування» (мал. 4, позначка 2).
  • Перейти в підпункт меню «Розширення» (мал. 4, позначка 3).
  • Знайти розширення «Vega-інтеграція з Bitrix24, Megaplan» і вибрати в цьому розширенні пункт «Параметри» (мал. 4, позначка 4).

Далі на сторінці браузера будуть представлені поля введення даних, які треба заповнити для під'єднання розширення Vega в Google Chrome, а саме:

  • Домен (мал. 5, позначка 1) – адреса Вашого особистого кабінету Vega, ці дані були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 2, позначка 10).
  • API-ключ (мал. 5, позначка 2) – секретний ключ для інтеграції, ці дані були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 2, позначка 11).
  • Внутрішній номер (мал. 5, позначка 3) – персональний внутрішній телефонний номер співробітника, ці дані також були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 2, позначка 12).
  • Показувати повідомлення на (мал. 5, позначка 4) – для того щоб повідомлення відображалося на поточній сторінці, всіх сторінках браузера або на всіх сторінках CRM-системи, потрібно вибрати відповідну позначку.
  • Приховувати повідомлення про дзвінок через (мал. 5, позначка 5) – час, через який повідомлення про дзвінок зникне.
  • Приховувати повідомлення про помилку через (мал. 5, позначка 6) – час, через який повідомлення про помилку зникне.
  • Розміщення повідомлення (мал. 5, позначка 7) – можливість вибірки розміщення повідомлень, а саме: в лівому нижньому або в правому нижньому кутку.

Після введення всіх налаштувань натисніть «ЗБЕРЕГТИ» (мал. 5, позначка 8).

Якщо всі дані були введені коректно, то в розширенні Vega буде відображено статус «Під'єднано».

Після виконання всіх налаштувань потрібно здійснити тестовий дзвінок, для цього зайдіть в особистий кабінет Megaplan, перейдіть через навігаційне меню в розділ «Клієнти» (мал. 6, позначка 1) і здійсніть вихідний дзвінок зі свого під'єднаного телефону до АТС на номер 93. Якщо все було коректно налаштовано, то в особистому кабінеті Megaplan з'явиться повідомлення про вхідний дзвінок з номера +380000000000 (мал. 6, позначка 2).