Шановний абоненте Vega!
У зв'язку з введенням в Україні запобіжних заходів поширення коронавірусу COVID-19 компанія Vega також змінює формат роботи.
Задля безпеки наших клієнтів і співробітників з 18 березня 2020 року і до завершення карантину ми запроваджуємо віддалений режим роботи.
Усі процеси налаштовані на забезпечення функціонування сервісів і надання послуг у повному обсязі. Наші спеціалісти постійно контролюють роботу обладнання, яке наразі працює в штатному режимі. Оперативні технічні служби працюватимуть штатно, з обов’язковим дотриманням правил безпеки впродовж карантину. Для усунення нестандартних ситуацій сформовані та готові до залучення резервні робочі групи.
Центри обслуговування абонентів на період карантину ми переводимо в режим дистанційної комунікації та посилюємо цілодобову клієнтську підтримку в режимі онлайн. З 18 березня 2020 року і до завершення карантину Центри обслуговування будуть закриті.
Отримайте оперативну консультацію фахівців дистанційно:
Особистий кабінет - Ваш надійний помічник
Він допоможе вирішити цілий ряд питань самостійно або подати онлайн-заявку на обслуговування до технічної підтримки
Дізнатися поточний баланс
Поповнити рахунок
Перевірити історію платежів
Змінити тарифний план
Подивитись статистику Інтернет трафіку
Замовити / управляти IPTV
Завантажити шаблони заяв
Подати online-заявку на обслуговування
Звернутись до технічної підтримки
Дізнаватись про новини Вега
Для оплати послуг Vega використовуйте платіжні Інтернет-системи (оплата банківською картою)
Просимо уважно поставитися до вашого здоров'я і максимально утримуватися від відвідування людних місць.
Для оплати послуг використовуйте номер особового рахунку Vega, який Ви можете знайти у SMS та e-mail повідомленнях від нашої компанії.
Ми рекомендуємо абонентам фізичним особам сплачувати онлайн:
• Portmone (оплата без комісії)
• ПУМБ PayHub (оплата без комісії)